Ukończony
Sygnalizacje ustawione są w ten sposób, aby wymuszać spowolnienie samochodu, ale powinno się to odbywać do prędkości ok 50km/h. Zlecono do MZUiM poprawienie ustawienia kamer tak, aby pojazdy wykrywane były wcześniej, co powinno poprawić sytuację. Korekta zostanie wykonana w najbliższym czasie, przy sprzyjających warunkach atmosferycznych.
17 stycznia 2024, 11:10
Na skrzyżowaniu w porach nocnych na głównej ulicy (ul. Katowicka) cały czas świeci się czerwone światło. Uważam, że na głównych ulicach powinno się świecić zielone, co pozwoliłoby na znaczne oszczędności w paliwie oraz ograniczenie emisji spalin. Podobna sytuacja jest na innych skrzyżowaniach w mieście, co daje faktyczną skalę ograniczenia emisji spalin. Ponad to wyjeżdżając z posesji znajdującej się maksymalnie 80 m od skrzyżowania, niemal za każdym razem przy niewielkim natężeniu ruchu włącza się czerwone światło i muszę zatrzymać się do zera, po czym włącza się dopiero zielone, co znowu potęguje ilość emitowanych spalin. Rozumiem, że system ten czerwonym światłem wymusza ograniczenie prędkości, ale na tym odcinku nie ma nawet jak zmierzyć tej prędkości, a nawet gdyby była taka możliwość to nie da się nabrać na takim odcinku prędkości nawet 40 km/u nie mówiąc o przekroczeniu tej wartości.
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.