Odmowa
Dziękujemy za zgłoszenie. Jednocześnie informujemy, że panel "Zgłoś usterkę" został powołany do obsługi drobnych usterek takich jak pojedyncza dziura w drodze, niedziałająca latarnia, uszkodzona ławka. Założenie panelu jest takie, by mieszkańcy mogli szybko zgłosić drobną nieprawidłowość, którą służby naprawią w krótkim czasie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. W pozostałych przypadkach - a za taki należy uznać Akcję Zima - obowiązuje oficjalna ścieżka przekazywania zgłoszeń. Zasady Akcji Zima zostały dokładnie określone w zarządzeniu prezydenta miasta Tychy. Na jej potrzeby został powołany Miejski Ośrodek Dyspozycyjny mieszczący się przy Straży Miejskiej. Wszelkie uwagi można zgłaszać na ogólnodostępne, całodobowe numery telefonów: linia bezpłatna 986 oraz linia płatna: 32/776-39-86. Dodatkowo pod numerem telefonu 501-46-42-46 pracownicy MZUiM pełnią całodobowe dyżury, przyjmując zgłoszenia dotyczące zimowego utrzymania dróg administrowanych przez jednostkę. Informacje te zostały opublikowane na stronach internetowych UM Tychy, MZUiM Tychy, a także podane szeroko do wiadomości publicznej za pośrednictwem mediów.
11 lutego 2021, 11:31
brak odśnieżenia chodnika przy przejściu dla pieszych, przy przystanku autobusowym na oś K. chodnik jest także zablokowany zaspą śnieżna. Samo przejście dla pieszych też nie jest odśnieżone - gruba warstwa śniegu.
Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa. WEJDŹ » ×